Formand
Jens Grønbech - Valdermarsgade 5 st.th. - 9700 Brønderslev - 40 50 31 00                     E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Næstformand
Ole Steen Christensen - Bjarkesgade 2 - 9700 Brønderslev -  50 42 80 03
Kasserer
Inger Breum - Vester Gunderuphedevej 61 - 9800 Hjørring - 22 66 29 37                                       E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Sekretær
Dennis Jørgensen - Kroggårdsvej 25 - 9700 Brønderslev - 25 11 88 84
Turneringsleder
Benny S. Sørensen - Vestergårdsgade 7 st.2 - 9700 Brønderslev - 42 95 47 00                             E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Festudvalg
Charlotte Kristiansen - Skovparken 3 - 9700 Brønderslev - 23 45 24 40
Lokaleudvalg
Kim Johannesen - Tommelisevej 5 - 9700 Brønderslev - 60 65 56 34


JOBBESKRIVELSE FOR BESTYRELSESMEDLEMMER I BILLARDKLUBBEN BRØNDERSLEV
Formanden:
Formanden tegner sammen med næstformanden klubben og er klubbens repræsentant udadtil. Formanden leder bestyrelsesmøderne. Formanden har det overordnede ansvar for klubbens drift og sportslige aktiviteter. Formanden er født medlem af Økonomiudvalget

Næstformand:
Næstformanden overtager formandens opgaver ved forfald. Herudover har næstformanden ligesom formanden ansvaret for klubbens drift og sportslige aktiviteter.

Kasserer:
Kasseren har ansvaret for klubbens økonomi. Kasseren udarbejder budget og foretager budgetkontrol sammen med den øvrige bestyrelse. Kasseren sørger for optælling af diverse automater, herunder påfyldning af kontanter i veksel- og spilleautomater, samt tømning af automater og har ansvaret for at kontanter afleveres i pengeinstitut. Kasseren sørger for at føre klubbens regnskab og gøre dette klar til revisionskontrol inden klubbens generalforsamling. Kasseren er født medlem af Økonomiudvalget

Turneringsleder:
Turneringslederen har det overordnede ansvar for afvikling af klubbens interne og eksterne turneringer. Turnerings-lederen har ansvaret for kontakten til DDBU´s sekretariat. Turneringslederen sammensætter et udvalget, der hjælper til med afvikling af diverse turneringer. Udvalgets sammensætning godkendes af den øvrige bestyrelse.

Lokaleformand:
Lokaleformanden har ansvaret for at klubbens lokaler er i forsvarlig stand, at lysene over billardbordene fungerer, at drikkeautomaten fungerer og at denne er fyldt op med diverse drikkevarer. Lokaleformanden sammensætter et udvalg, der hjælper med afvikling af diverse arrangementer i klubbens lokaler. Udvalgets medlemmer godkendes af den øvrige bestyrelse.


Aktivitets- og Festudvalgsformand:
Udvalgets formand er ansvarlig for afvikling af klubaftner, afslutningsfest og diverse arrangementer, så som fisketure, bowlingture og lign. Aktivitets- og Festudvalgsformanden sammensætter et udvalg, der hjælper med afviklingen af disse arrangementer. Udvalgets medlemmer godkendes af den øvrige bestyrelse.

Sekretær:
Sekretæren tager referat fra bestyrelsesmøder og generalforsamling og rundsender disse til de øvrige bestyrelses-medlemmer, samt hænger referaterne op på klubbens opslagstavle. Sekretæren er derudover til rådighed for de øvrige udvalg i den udstrækning der er behov for dette.

Udvalgenes aktuelle sammensætning:
Økonomiudvalget: Jens Grønbech Nielsen, Inger Breum, Lindy Thomsen
Turneringsudvalget: Benny Sørensen, Ester Nielsen, Sv. E. Jeppesen, Dennis Jørgensen, Henry George Fink
Festudvalget: Charlotte Kristiansen, Claus Bo Christensen, Ole Steen Christensen
Lokaleudvalget: Kim Johannesen, Kurt Jacobsen, Morten Jensen, Ole Green Nielsen, Richard Jensen

Alle udvalg kan i en given situation suppleres med flere medlemmer til ad hoc opgaver.

© 2016 - BKB83.  facebook-download